Jak postępować z reklamacją

Jeśli zakupiony przedmiot ma wadę, możesz złożyć skargę. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

Reklamacja nie jest możliwa, gdy towar zostanie uszkodzony mechanicznie przez klientów z powodu niewłaściwego zużycia lub niewłaściwej konserwacji. Upewnij się, że okres gwarancji i okres użytkowania są różnymi warunkami. Życie jest sposobem i intensywnością użytkowania i nie zawsze musi być takie samo jak okres gwarancji. Przy intensywnym użytkowaniu żywotność może być krótsza niż gwarancja. Dowiedz się więcej o produktach.

Klienci mogą zgłaszać towary za pośrednictwem AAA Elektro, s.r.o.

Jeśli przyczyny roszczenia gwarancyjnego wymienione w formularzu roszczenia zostaną spełnione, wykonaj następujące czynności:

  • Napisz do nas e-mailem na adres eshop@butysz.pl, napisz REKLAMACJA. Opisz szczegółowo wadę i okoliczności leżące u jej podstaw.
  • Poradzimy Ci, jak usunąć problemy. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, wyślemy Ci numer skargi, a my poprosimy Cię o przesłanie towaru na nasz adres.
  • Kopia dokumentu, z którego musi być widoczna data zakupu, musi być spakowana dla towarów podlegających zwrotowi. Towar musi być w odpowiednim opakowaniu i musi zawierać wszystkie akcesoria, z którymi zostały sprzedane. Bez tych wymagań roszczenie nie zostanie zaakceptowane.

Adres do wysłania towarów: AAA Elektro, s.r.o., Senovážné náměstí 8, Praha 1, 110 00, CZ.

Jeśli zwracasz towar za pośrednictwem Przesylkownia.pl, napisz e-mail z etykietą adresową, którą przykleiłeś do paczki, i prześlij ją bezpłatnie. Lista punktov Przesylkownia.pl:
... Ładowanie listy oddziałów ...

Formulář pro reklamaci

Prosíme přiložte k zaslanému zboží následující formulář:

Reklamace
Popis závady:
   
 
Preferovaný způsob řešení reklamace:
□ Oprava
□ Výměna za nový kus
□ Vrácení peněz na účet číslo: ________________________
Prosíme naše slovenské zákazníky, aby číslo účtu uváděli ve formátu IBAN.
 
Zboží odešlu:
□ poštou nebo kurýrem
□ zdarma prostřednictvím výdejních míst Zásilkovna.cz